Hallo Jumbo ……
Iedereen kent Jumbo. Met meer dan 700 supermarkten verspreid over het land , actief op het gebied van de E commerce, dik 21% marktaandeel in Nederland, bijna 10 miljard euro omzet en om en nabij de 100.000 medewerkers, kan men niet om Jumbo heen.
Al 100 jaar gaan ze voor hetzelfde doel: iedere dag de leukste boodschap. Bij Jumbo willen ze dat de klanten met plezier hun boodschappen doen. Dat het van een dagelijkse verplichting een beetje een feestje wordt. Ze maken lekker en gezond eten voor iedereen makkelijk en bereikbaar. Dit doet Jumbo niet alleen, maar samen met al hun medewerkers en partijen waarmee ze samenwerken. Altijd met oog voor mens, dier en milieu. Elke dag vragen ze zich af of het beter kan. Kan het efficiënter, kan het gezonder, kan het leuker voor de klanten? Als supermarktbedrijf staan ze midden in de samenleving en werken ze samen aan nu voor later.
De klant van vandaag wil lekker eten, vindt gezondheid belangrijk, wil makkelijk en bewust kunnen kiezen en let steeds meer op de prijs. Dus maken ze bij Jumbo lekker en gezond eten voor iedereen bereikbaar. Jumbo vindt het belangrijk dat klanten het leuk vinden om naar de winkels te komen. Dat ze voelen dat ze bij ons op de eerste plek staan. En dat dit ook écht het geval is, of dat nu in een fysieke winkel is of online.
Jumbo stopt niet voor ze de beste en leukste supermarkt zijn. Daarom maken ze het elke dag weer leuker voor de klant. Jumbo wil samen ondernemen om de klant voor zich te winnen. Jumbo verrast, overtreft verwachtingen en gaat elke dag voor hun hoogste doel: klanten met plezier hun boodschappen laten doen.
Om al die boodschappen op tijd in al die winkels te krijgen, is natuurlijk een gigantische logistieke operatie nodig. En logistiek is nou net waar ons Logistiekelingenhart dan ook sneller van gaat kloppen. Wij zijn er dan ook enorm trots op dat Jumbo zich als enthousiast businesspartner heeft aangesloten bij Logistiekelingen.
Jumbo, heel hartelijk welkom bij Logistiekelingen!